کلینیک طب سوزنی | طب سوزنی | متخصص طب سوزنی

کلینیک طب سوزنی | طب سوزنی | متخصص طب سوزنی در تهران | طب سوزنی برای لاغری | مرکز طب سوزنی در تهران | درمان چاقی با طب سوزنی | طب سوزنی برای زیبایی پوست

کلینیک طب سوزنی | طب سوزنی | متخصص طب سوزنی

کلینیک طب سوزنی | طب سوزنی | متخصص طب سوزنی در تهران | طب سوزنی برای لاغری | مرکز طب سوزنی در تهران | درمان چاقی با طب سوزنی | طب سوزنی برای زیبایی پوست

طب سوزنی یا سوزن درمانی ( Acupuncture ) یکی از روشهای طب چینی است که قرن هاست برای درمان مشکلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . ما معتقدیم زمانی فرد بیمار می شود که چیزی مسیر حرکت انرژی (chi) را بسته باشد و یا تعادل آن را برهم زده باشد بنابراین طب سوزنی کمک می کند که مسیر بسته شده ، برداشته شود و یا تعادل انرژی در بدن به شکل اول برگردد .
تجربه چندین ساله ما در زمینه درمان بیماریهای مختلف با طب سوزنی باعث شده است تا ما به صورت تخصصی و حرفه ای طب سوزنی را در جهت درمان کلیه بیماریها انجام دهیم .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


نشانی مطب شماره 1: جهت درمان بیماریها (دیابت، دردهای زانو ، ستون فقرات و...) _ لویزان، خ فرشادی خ طالقانی، خ مبارکی ،کوچه احدی ، کلینیک ولیعصر -تلفن:۲۲۹۷۳۲۳۲_۲۶۱۲۳۹۷۸

نشانی مطب شماره 2 : جهت موارد زیبایی (امبدینگ ولیفت کل صورت و...) - چهارراه فرمانیه ، ساختمان ۲۴۱ -تلفن : 26148957_09105975902




پیوندها

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

فواید طب سوزنی چیست،فواید طب سوزنی برای بدن،فواید طب سوزنی برای صورت،فواید طب سوزنی بر پوست،فواید طب سوزنی در لاغری،فواید طب سوزنی بر پوست صورت،طب سوزنی و فواید آن،فواید و خطرات طب سوزنی،عوارض و فواید طب سوزنی،مضرات و فواید طب سوزنی،فواید طب سوزنی برای اعصاب،طب سوزنی و خواص آن

فواید طب سوزنی برای بدن


طب سوزنی بر اساس این نظریه استوار شده که انرژی در داخل و بیرون بدن و درون راههای که به آنها کانالهای انرژی می گویند جریان دارد. طب سوزنی شامل فرو کردن سوزن های بسیار نازک در پوست و برروی نقاط استراتژیکی و حیاتی بدن می باشد و برای درمان درد مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر پزشکان غربی معتقداند که طب سوزنی با فشار برروی نقاط خاص باعث تحریک اعصاب، ماهیچه ها و بافت های همبند می شود. این تحریک ها باعث افزایش ترشح مسکن های طبیعی بدن و  همچنین افزایش جریان خون در بدن می شود .

فواید استفاده از طب سوزنی بعنوان راهی برای کنترل و درمان انواع درد در خیلی از افراد ثابت شده است. همچنین تحقیقات نشان می دهند که تاثیر طب سوزنی در افرادیکه به عملکرد آن معتقد ند ، بیشتر است. از آنجاییکه این درمان اثرات جانبی خیلی کمی داشته، استفاده از آن حداقل برای امتحان و بررسی کارایی آن روی شما و کاهش دردهایتان بخصوص اگر بدنتان به سایر روش های کاهش درد جواب نمی دهد، مفید می باشد .


فواید طب سوزنی بر پوست صورت


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202


  • mr sitesaz

ترک اعتیاد با طب سوزنی،درمان اعتیاد به شیشه با طب سوزنی،مراکز طب سوزنی ترک اعتیاد در تهران،ترک سیگار با طب سوزنی،ترک اعتیاد و سیگار با طب سوزنی،ترک اعتیاد به روش طب سوزنی،طب سوزنی و ترک سیگار،طب سوزنی در ترک سیگار،طب سوزنی و ترک اعتیاد،طب سوزنی برای ترک سیگار،طب سوزنی جهت ترک اعتیاد،روش طب سوزنی در ترک اعتیاد،تاثیر طب سوزنی در ترک اعتیاد

باتوجه به اینکه روان شناسان و جامعه شناسان ، علل گرایش اولیه به سوی اعتیاد را کمبودها و بیماری روانی و عاطفی و ذکر می کنند و با توجه به اینکه رابطه ای بین بیماریهای روانی و مواد مخدر طبیعی وجود دارد ، شاید بتوان گفت که احتمالاً یکی از عواملی که می تواند در گرایش افراد به سوی مواد مخدر مصنوعی ، دارای نقش باشد کاهش ترشح اندروفین در مغز بوده که به طو رطبیعی و ناخودآگاه جهت تأمین آن به مواد مخدر پناه می برند.

مغز انسان به طور طبیعی مقداری ترکیبات مورفینی را برای نیاز بدن ترشح می نماید تا فرد احساس آرامش داشته باشد با مصرف بیش از حد مواد مخدر ترکیبات مرفینی بدن به حد اشباع می رسد بنابراین مغز فرمان قطع ترشح طبیعی مرفین در بدن را می دهد . در این صورت غدد و مناطقی از مغز که مسئول ترشح اندروفین ها می با شند از فعالیت باز می ایستند و یا ترشح آن کاهش می یابد.


درمان اعتیاد با طب سوزنی طب سوزنی در ترک سیگار


با توجه به اینکه مغز انسان نیاز به مورفین طبیعی داشته و از طرفی مناطقی که مسئول ترشح آن هستند ، غیر فعال شده اند. لذا ، فرد دچار ناراحتیهای مختلفی می شود که به مجموعه آنها سندرم ترک اعتیاد گفته می شود. در این حالت فرد ناچار است مورفین مورد نیاز مغز را از خارج تامین نماید .

تا وقتی که مناطق مسئول ترشح اندروفین در بدن ، به حالت طبیعی خود بر نگردند و مورفین ترشح ننمایند ، فرد همچنان معتاد خواهد بود بنابراین اگر فرد معتاد حتی چند سال حبس نمائیم ، فقط ناراحتی های جسمی او برطرف می گردد ولی علاقه و میل شدیدی نسبت به مواد مخدر خواهد داشت و به محض آزادی به دنبال اعتیاد می رود . داروها فقط می توانند مورفین مورد نیاز مغز را تامین نمایند ، ولی نمی توانند مناطقی از مغز را که از فعالیت باز ایستاده به حالت طبیعی و اولیه خود برگردانند . بنابراین روش های ترک اعتیاد موقعی مؤثر خواهد بود که بتوانند غدد و مناطقی از مغز را که مسئول ترشح اندروفین بوده به شکل طبیعی بر گردانند تا مجددا به طور طبیعی مورفین مورد نیاز را ترشح و تامین نمایند .

درمان با طب سوزنی می تواند روش مناسبی برای ترک اعتیاد باشد . طب سوزنی باعث ترشح اندروفین طبیعی مغز شده و به این طریق باعث عدم علاقه فرد معتاد نسبت به مواد مخدر می شود و به راحتی و با آرامش در مدتی نسبتا کوتاه موفق به ترک اعتیاد خواهد شد .

تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی در خلال درمان اعتیاد با طب سوزنی مشاهده نشده است .

اکثر کسانی که درمان شده اند پس از درمان اولیه هیچ گونه ناراحتی و میل و هوس نسبت به مواد مخدر ندارند .

ترک معتادان به مواد مخدر با روش طب سوزنی نسبت به سایر روش های درمانی ، از مزایای زیر برخوردار می باشد :

·        عدم مصرف داروهای شیمیایی

·         نسبت به سایر روشهای درمانی ، ناراحتی بسیار کمتری در زمان ترک خواهد داشت

·        ایجاد آرامش و اعتماد به نفس در فرد معتاد

·        هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روشها

·        طول مدت بسیار کم درمان ( یک تا دو هفته)

·        معمولاً پس از درمان ، میل ، هوس و کشش نسبت به مواد مخدر نخواهد داشت.

طب سوزنی گوش یک از بهترین روشهای ترک اعتیاد مواد مخدر میباشد .


ترک اعتیاد با طب سوزنی طب سوزنی برای ترک سیگار


ما به صورت تخصص و حرفه ای با هدف بهبود و درمان ، طب سوزنی را برای ترک اعتیاد به مواد مخدر به کار می گیریم .


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

درمان چین و چروک با طب سوزنی،طب سوزنی برای چین و چروک صورت،طب سوزنی و چروک صورت،طب سوزنی برای رفع چروک صورت،طب سوزنی برای درمان چروک صورت،هزینه طب سوزنی چین و چروک پیشانی،طب سوزنی برای درمان چروک پوست،طب سوزنی برای چروک زیر چشم،طب سوزنی برای چروک دور چشم،کلینیک طب سوزنی برای درمان چروک صورت

افزایش چین و چروک در صورت در سنین پایین تر معمولا به دلیل استفاده زیاد از عضلات در حالت طبیعی صحبت کردن ، فکر کردن ، اخم کردن اتفاق می افتد و در سنین بالاتر علت اصلی کاهش پروتئین کلاژن والاستین است . البته عوامل دیگری نظیر کاهش مصرف مایعات خصوصا آب ، بدی تغذیه ، خشکی پوست ، تابش اشعه خورشید ، مصرف سیگار و... هم می تواند باعث افزایش چین وچروک گردد .یکی از راههای درمان چین و چروک استفاده از طب سوزنی است.


طب سوزنی برای درمان چین و چروک صورت


علاوه بر درمانهای رایج نظیر جراحی و یا استفاده از بوتاکس توسط متخصصین جراحی پلاستیک وپوست انجام می شود ، انجام عمل طب سوزنی با مکانیسمهای متفاوت می تواند در از بین رفتن این چینها و کم عمق شدن آنها کاملا موثر باشد .


درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی  طب سوزنی و چروک دور چشم


ما با داشتن تخصص و آگاهی کامل از علم طب سوزنی قادریم چین و چروک های پوست صورت ، چروک پیشانی ، چین و چروک زیر چشم و دور چشم و ... را با استفاده از طب سوزنی کاهش دهیم و رفع نماییم .

میزان اثر بخشی طب سوزنی در ابتدا با شفاف و روشن شدن پوست و در نهایت بعد از جلسات مورد نیاز  چین و چروک به طور واضحی کاهش میابند. تعداد جلسات مراجعه بستگی به سن و میزان عمق چین و چروک دارد . و هزینه درمان چین و چروک با طب سوزنی به تعداد جلسات مورد نیاز و تعداد سوزن ها بستگی دارد .


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

افزایش قد با طب سوزنی،افزایش قد با طب سوزنی در تهران،افزایش رشد قد با طب سوزنی،افزایش قد با استفاده از طب سوزنی،عوارض افزایش قد با طب سوزنی،راههای افزایش قد با طب سوزنی،هزینه افزایش قد با طب سوزنی،کلینیک طب سوزنی جهت افزایش قد،تاثیر طب سوزنی در افزایش قد،طب سوزنی و افزایش قد،آیا طب سوزنی باعث افزایش قد می شود؟

افزایش رشد قد با طب سوزنی


طب سوزنی با اثر بر روی انرژی بدن میتواند آثار شگفت انگیزی از خود بروز دهد از جمله این آثار ، رشد و افزایش قد میباشد .

 بیشتر بزرگسالان، تا پیش از بیست سالگی به حداکثر قد خود می رسند . اما بلند قد شدن به عوامل متعددی بستگی دارد . سایز بدن افراد نتیجه ای از تداخل عوامل داخلی و محیطی در طول دوران رشد است . عوامل داخلی تعیین کننده قد، فاکتورهای ژنتیکی هستند که فرد از والدینش دریافت می کند و قابل تغییر نیستند ، عوامل محیطی تاثیر گذار نیز مواردی مانند تغذیه، آب و هوا، بیماریها ، ورزش و ... می باشد .

مهمترین عامل افزایش قد ، غده هیپوفیز است که در زیر مغز قرار دارد و با ترشح هورمون رشد باعث افزایش طول و عرض استخوانها می شود . ثابت شده است که با طب سوزنی میتوان ترشح هورمون رشد را افزایش داد . طب سوزنی علاوه بر افزایش هورمون رشد باعث تنظیم تمام هورمون های بدن و همچنین باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن میشود و بدین طریق رشد قد را تسریع میکند.

میزان افزایش قد با طب سوزنی بستگی به سن زمان شروع درمان دارد هرچه زودتر شروع شود اثردرمان بهتر است و بهترین زمان برای شروع درمان با طب سوزنی قبل از دوران بلوغ می باشد .

میزان افزایش قد با طب سوزنی به سه عامل بستگی دارد :

1-زمان شروع درمان

2- ژنتیک خانوادگی فرد

3- مزاج و طبع فرد


طب سوزنی برای افزایش رشد قد


ما با انجام طب سوزنی به صورت اصولی و صحیح تمام سیستمهای بدن را متعدل و تنظیم می نماییم تا بدون هیچگونه عارضه ای تا حد ممکن شاهد افزایش قد باشید .


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

آریکولوتراپی چیست،طب سوزنی گوش،طب سوزنی گوش برای لاغری،طب سوزنی مدرن گوش،طب سوزنی گوش مدرن یا آریکولوتراپی،چسب گوش طب سوزنی،نقاط طب سوزنی گوش،آموزش طب سوزنی گوش،عوارض طب سوزنی گوش،طب سوزنی روی گوش در تهران،طب سوزنی برای گوش در غرب تهران

طب سوزنی مدرن گوش چیست آریکولوتراپی

آریکولوتراپی یا طب سوزنی گوش مدرن در حقیقت نوعی انجام طب سوزنی روی نقاط خاصی از گوش افراد است که می تواند منجر به بهبود عملکرد سیستم های متصل به این نقاط و باعث سرعت بخشیدن به پروسه بهبود بیماران شود .

ریشه آریکولوتراپی هم مثل طب سوزنی به چین بر می گردد. متخصصان این رشته باور دارند نقاط مختلف گوش است که با سایر اعضای بدن ارتباط دارند بنابراین می توانیم با کمک این نقاط به بهبود بیماری کمک کنیم .

ما پس از دریافت اطلاعات اولیه از بیمار ( اطلاع از داروهای مصرفی و یا سابقه بیماری و ... ) و بررسی و معاینه گوش روش های درمانی را آغاز می نماییم . با استفاده از سوزن های فوق العاده نازک بنا به تشخیص برای درمان های مختلف به روش های متفاوتی آنها در گوش بیمار فرو می کنیم . هدف اصلی ما بهبود بیمار می باشد و این هدف با تشخیص صحیح بیماری و رمان در جلسات مورد نیاز میسر می گردد .

برخی از موارد کاربرد آریکولوتراپی عبارتست از :

·        کاهش درد

·        درمان بیخوابی

·        درمان میگرن

·        کاهش اضطراب

·        درمان حساسیت و آلرژی

·        بهبود کارکرد روده ها

·        کنترل وزن و کاهش اشتها


هزینه طب سوزنی گوش مدرن در تهران


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202

  • mr sitesaz

طب سوزنی گوش آریکولوتراپی،طب سوزنی گوش برای لاغر،چسب گوش طب سوزنی،نقاط طب سوزنی گوش،آموزش طب سوزنی گوش،طب سوزنی گوش چیست،عوارض طب سوزنی گوش،چسب گوش لاغری،طب سوزنی روی گوش،طب سوزنی لاله گوش،طب سوزنی برای گوش


گوش ما محل عبور پایانه های عصبی و رگ های خونی متعددی است که شاید بتواند روی کارکرد بقیه اعضا تاثیرگذار باشد . بنابراین ما می توانیم با طب سوزنی روی گوش درمان برخی از بیماریها را میسر نماییم .


طب سوزنی روی گوش برای لاغری


طب سوزنی گوش بوسیله دکتر نوجیر فرانسه در سال 1952 کشف و پایه ریزی شد . بر اساس یافته های دکتر نوجیر نقشه ایی از بدن انسان در روی گوش قرار دارد که مثل نقشه انسان در مغز میباشد . گاهی نیز بر اساس اینکه گوش مانن یک جنین برعکس می باشد بنابراین وقتی بیماری در بدن بروز میکند تغییراتی در نقشه انسان در مغز نیز بروز میکند و هر قسمت از گوش می تواند در بخشهای مختلف بدن تاثیرگذار باشد . در نتیجه گوش انسان همانند نقشه روی مغز عمل کرده و میتواند اعمال کنترل و درمان بیماری را در بدن انجام دهد. لذا بنا به تشخیص پزشک با قرار دادن سوزن در نقاط مختلف گوش می توانیم بیماریهای مربوطه را درمان نماییم .

کاربردهای طب سوزنی گوش

·        کمک به تشخیص بیماریها و موضع بیماری و تشخیص سیر پیشرفت بیماری

·        کنترل دردهای عضلانی و اسکلتی

·        کنترل وزن و اشتها

·        ترک اعتیاد

·        طب سوزنی گوش بر بیش از 100بیماری تاثیر بسیار قویی درمانی دارد. از جمله ,آلرژی ,سر دردها, میگرن, کتف یخ زده, درد آرنج, زخم معده یبوست, چاقی و....


فواید طب سوزنی گوش چیست


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202

  • mr sitesaz

طب سوزنی روی گوش،طب سوزنی وزوز گوش،طب سوزنی برای وزوز گوش،درمان قطعی وزوز گوش با طب سوزنی،طب سوزنی و وزوز گوش،طب سوزنی و درمان وزوز گوش،طب سوزنی برای درمان وزوز گوش،هزینه طب سوزنی گوش،قیمت طب سوزنی گوش،طب سوزنی در تهران

طب سوزنی وزوز گوش طب سوزنی گوش


درمان وزوز گوش یکی دیگر از کاربردهای طب سوزنی می باشد

وزوز گوش یا صدای زنگ در گوش، یک احساس شنیدن صدا در گوش یا در سر می باشد که از محیط خارج این صدا ایجاد نشده باشد . وزوز گوش خودش به تنهایی یک بیماری نمی باشد بلکه علامتی از وجود سایر بیماریها مثل بیماریهای گوش، عفونت گوش، بیماری منیر menier و عوارض جانبی مصرف بعضی از داروها می باشد . در بعضی از تحقیقات پزشکان مشخص شده است که طب سوزنی می تواند باعث بهبود وزوز گوش گردد. طب سوزنی با روشهای زیر می تواند به بهبود وزوز گوش کمک نماید:

·        با اثر بر روی حلزون گوش

·        با تغییر در سطوح ترکیبات شیمیایی در مغز

·        با کاهش التهاب توسط افزایش ترشح فاکتورهای عروقی و تنظیم کننده ایمنی

·        با افزایش گردش خون موضعی


طب سوزنی روی گوش هزینه طب سوزنی


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

طب سوزنی برای چاق شدن،طب سوزنی برای چاق شدن بدن،طب سوزنی برای چاق شدن صورت،طب سوزنی برای چاق شدن موضعی،تاثیر طب سوزنی برای چاق شدن،روش طب سوزنی برای چاق شدن،طب سوزنی چاق شدن صورت،طب سوزنی و چاق شدن صورت،درمان لاغری با طب سوزنی

طب سوزنی برای چاقی بدن


لاغری بیش از حد نیز مانند چاقی بیش از حد آزاردهنده می باشد و می تواند برای افراد خوشایند نباشد و همچنین برخی از افراد می خواهند به صورت موضعی بخش هایی از اندامشان چاق شود و یا برای زیباتر شدن صورت نیاز به چاق شدن صورت دارند . یکی از موارد کاربرد طب سوزنی درمان لاغری و چاقی می باشد.

ما با استفاده از سوزن های بسیار نازک می توانیم به صورت موضعی بخش هایی از بدن را چاقتر کنیم و همچنین با فرو کردن سوزن هایی در صورت می توانیم بخشهایی از صورت مانند گونه ها را پر تر نماییم . ما به صورت تخصصی طب سوزنی را در محیطی کاملا بهداشتی و استریل با استفاده از سوزن های یکبار مصرف با هدف بهبود کامل بیماری انجام می دهیم . هزینه طب سوزنی به تعداد جلسات مورد نیاز و تعداد سوزن های به کار رفته برای درمان بستگی دارد .


طب سوزنی برای چاق شدن موضعی


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

طب سوزنی برای زیبایی پوست صورت،طب سوزنی و زیبایی پوست،کلینیک طب سوزنی برای زیبایی پوست،طب سوزنی برای جوان سازی پوست،طب سوزنی برای روشن شدن پوست،خواص طب سوزنی برای پوست صورت،طب سوزنی در زیبایی پوست،زیبایی پوست با طب سوزنی چینی و ژاپنی

طب سوزنی یا سوزن درمانی که به زبان چینی به آن ژن جیو (ZHEN JIU) گفته می‌شود مهم‌ترین شاخه طب سنتی چین است که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن باعث تسکین درد و یا درمان بیماری می‌شود . این نقاط خاص بر روی مسیرهای خاصی با نام گذرگاه ( meridian ) قرار دارند که انرژی حیات که در زبان چینی به آن «چی» (QI) گفته می‌شود در آنها جریان دارد .


طب سوزنی برای زیبایی پوست صورت در تهران


با توجه به اینکه پوست بزگترین اندام بدن می باشد و از اهمیت زیادی در زیبایی برخوردار است ، لذا طب سوزنی را برای زیبایی بیشتر صورت و جوانسازی پوست تاثیر بسزایی داشته است . از آنجایی که پوست شامل مایعات، خون، رگهای خونی، بافت پیوندی، عضله و ذخیره غنی از عصب می باشد بنابراین با تشخیص نقاط خاص در پوست برای درمان بیماریهای پوستی و یا افتادگی پوست صورت و...سوزن ها را در مناسبترین نقاط قرار میدهیم و طی جلسات مورد نیاز شاهد تاثیر شگفت انگیر طب سوزنی بر زیبایی پوست می باشیم .

ما به صورت تخصصی از طب سوزنی برای زیبایی پوست صورت استفاده می نماییم . برخی از خدمات ما در زمینه زیباسازی پوست عبارتند از :

·        جوانسازی پوست با طب سوزنی

·        لیفتینگ پوست صورت با طب سوزنی

·        رفع چین و چروک صورت

·        رفع خط اخم

·        درمان آکنه


تاثیر طب سوزنی در زیبایی صورت


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz

طب سوزنی برای لاغری در تهران،لاغری با طب سوزنی،طب سوزنی برای لاغری شکم شرق تهران،فواید طب سوزنی برای لاغری،طب سوزنی برای لاغری موضعی،هزینه طب سوزنی برای لاغری،هزینه هر جلسه طب سوزنی،قیمت هر جلسه طب سوزنی،هزینه های طب سوزنی برای لاغری،نقاط طب سوزنی لاغری

طب سوزنی با قدمت پنج هزار ساله بر اساس نبض و زبان بیمار ، قادر به تشخیص بیماری می باشد و با انتخاب نقاط خاص در درمان بیماری با استفاده از سوزن های مخصوص طی جلسات مورد نیاز روند درمان را تکمیل می کند .


طب سوزنی برای لاغری هزینه طب سوزنی


یکی از بیماریهای قابل درمان با استفاده از طب سوزنی چاقی و لاغری بیش از حد می باشد . برای تناسب اندام و کاهش سایز طب سوزنی کاربرد بسیاری دارد . روند کار برای به کار گیری طب سوزنی برای لاغری بدین صورت است که طبق تشخیص پزشک نقاط مناسب برای استفاده سوزن ها انتخاب می شود و گاها با استفاده از نخ های مخصوص روند چربی سوزی را در بدن فعال می سازیم .

طب سوزنی گوش یکی از بهترین روشها برای کنترل اشتها, کاهش وزن و سایز در افراد چاق می باشد و همچنین تاثیر بسیار عالی روی تنظیم آنزیمهای کبدی این بیماران (کبد چرب) می گذارد.

ما با تجربه چندین ساله در طب سوزنی و آگاهی کامل و تسلط بر نقاط مناسب درمانی برای استفاده از سوزن ها در محیطی کاملا استریل و بهداشتی خدمات خود را ارائه می دهیم . با استفاده از سوزن درمانی شاهد لاغری موضعی و یا لاغری شکم و لاغری کل بدن به همراه چربی سوزی می باشیم .


طب سوزنی برای لاغری موضعی لاغری شکم با طب سوزنی


هزینه طب سوزنی برای لاغری به تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و تعداد سوزن ها بستگی دارد .


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .


شماره تماس : ۲۶۱۲۳۹۷۸ (۰۲۱)
شماره همراه : 09125937202
  • mr sitesaz